0
Winkelwagen

Betalen

Betaalmogelijkheden:

U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

Betaalmethoden:

Bij dierkoopjes kunt u uw bestelling direct online afrekenen. Omdat wij het belangrijk vinden dat u gemakkelijk en veilig kunt betalen, bieden wij u de keuze uit verschillende betaalmethoden.
 
IDEAL:
Met iDEAL kunt u uw bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. U kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van uw eigen bank. U hoeft voor het betalen met iDEAL geen account aan te maken, maar u kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die u ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via iDeal.
 
Creditcard:
U kunt bij ons betalen met MasterCard en VISA creditcards. De gegevens vult u in via een beveiligde verbinding zodat u geen risico loopt. Een creditcardbetaling is vrijwel direct verwerkt, zodat we uw bestelling direct kunnen verwerken en verzenden! Creditcard en Debitcard betalingen worden verwerkt door onze partner CCVPay. Uw kaartnummer en andere gegevens vult u in op de website van CCVPay waarna de betaling direct wordt uitgevoerd. Daarna keert u na een succesvolle bestelling terug naar onze website. Wij hebben nooit inzicht in de kaartgegevens van onze klanten. Deze data worden beveiligd ingevoerd, gebruikt voor de betaling, en daarna niet opgeslagen. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Creditcard.
 
Bancontact:
Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Bancontact. Met Bancontact kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw online aankopen afrekenen. Met een Belgische betaalkaart kunt u direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat u daarvoor een account hoeft aan te maken. Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Bancontact.

Factuur:

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van uw bestelling. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe.

Factuur wijzigen:

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van uw persoonlijke gegevens kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.

Kortingsbon:

Heeft u een kortingscode van ons ontvangen? Dan kunt u de kortingscode inwisselen tijdens het bestelproces.

Stap 1: Kies een product uit.
Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje.
Stap 3: Ga naar het winkelmandje, klik op “kortingsbon” en vul uw kortingscode in.
Stap 4: Reken de bestelling af.
Stap 5: Houd uw deurbel in de gaten, uw bestelling is onderweg!

Betalingsherinnering:

Uw bestelling wordt verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer uw bestelling nog niet is betaald, ontvangt u een verzoek tot betaling. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
 
Heeft u per ongeluk twee bestellingen geplaatst? Dan staat er waarschijnlijk één order op de status ''betaald'' en één order op de status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

Heeft u nog vragen ?

Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor u klaar.